درباره ما | سلامت دارو ایرانیان پارس مهر | لیبل اصالت | چاپ لیبل اصالت

شرکت سلامت دارو ایرانیان , همزمان با اجرایی شدن طرح رهگیری و ردیابی کنترل فراورده های سلامت محور، به عنوان یکی از اولین کارگزاران یا مجریان طرح چاپ برچسب اصالت سازمان غذا و دارو فعالیت خود را آغاز نمود.

شرکت سلامت دارو ایرانیان پارس مهر همراه با ۴۰ شرکت دیگر موفق به اخذ مجوزهای مربوطه جهت چاپ برچسب اصالت از این سازمان گردید.

در سال های ابتدایی اجرای طرح برچسب اصالت ، تولید شناسه های رهگیری و ردیابی صرفا با پیش کد تعلق گرفته به شرکت های مجری انجام می پذیرفت.اما در ادامه, تصمیمات مدیران وقت سازمان غذا و دارو و تصویب سیاست گذاری های جدید سبب شد شرکت سلامت دارو ایرانیان پارس مهر، به همراه سایر شرکت های دریافت کننده مجوز ، صرفا در قالب شرکت های چاپ برچسب اصالت اجازه فعالیت داشته باشند.

عدم ارائه مدارک کافی ، نبود آگاهی و تخصص کافی در خصوص بازاریابی ، عدم توانایی شرکت ها در ارائه راهکارهای کار آمد در جهت رفع مشکلات فایل هایXML (قبل و بعد از بارگذاری) و نیز چاپ برچسب اصالت با کیفیت نامطلوب موجب شد بسیاری از شرکت ها در همان ابتدا تعلیق و یا تعطیل شوند.

همچنین تعدادی از شرکت ها به علت عدم انجام دقیق دستورالعمل های اجرایی طرح لیبل اصالت و ارتکاب تخلفات فراوان، توسط سازمان غذا و دارو لغو مجوز گردیدند.

معرفی شرکت سلامت دارو ایرانیان

شرکت سلامت داور ایرانیان پارس مهر, ضمن عرضه ی یک بسته کامل از خدمات و سرویس های مرتبط با چاپ و الصاق انواع لیبل اصالت و برچسب های مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو , پا به عرصه خدمات مرتبط با برچسب اصالت کالا گذاشت.

این شرکت با در اختیار داشتن نیرو و کارشناسان جوان و مجرب ، به کارگیری دستگاههای چاپ و الصاق پیشرفته ، استفاده از ملزومات و متریال با کیفیت و مورد تایید سازمان غذا و دارو و نیز علم کافی و به روز نسبت به پروتکل اجرایی چاپ برچسب اصالت ، توانسته سهم عظیمی از بازار چاپ لیبل اصالت را به خود اختصاص دهد.

شرکت سلامت دارو ایرانیان مفتخر است که تا کنون چاپ لیبل اصالت بیش از۸۵۰ شخصیت حقیقی و حقوقی را به نحو احسن انجام داده و نسبت به بسیاری از شرکت های مجری، گوی سبقت را حتی از شرکت های قدیمی تر ربوده و در ایفای نقش خود به خوبی انجام وظیفه نموده است.

کارشناسان زبده شرکت سلامت دارو ایرانیان پارس مهر با آگاهی کامل نسبت به آخرین تغییرات پروتکل اجرایی و در اخیتار داشتن اطلاعات کافی و علم به روز نسبت به قوانین و مقررات نظام ردیابی و رهیگری فراورده های سلامت محور، توانایی ارائه مشاوره و راه حل های موثر در جهت رفع کلیه مشکلات احتمالی شرکت های وارد کننده یا تولیدکننده را دارا می باشند.

سلامت دارو ایرانیان پارس مهر | لیبل اصالت | چاپ لیبل اصالت
لیبل اصالت سلامت دارو ایرانیان

خدمات شرکت سلامت دارو ایرانیان

برخی از خدمات قابل ارائه توسط شرکت سلامت دارو ایرانیان به شرح زیر میباشد:

عدم آگاهی شرکت های وارد کننده و انتخاب لیبل اصالت نامناسب از لحاظ ابعادی یا محتوایی ، میتواند منجر به متحمل شدن هزینه اضافی یا اجبار شرکت ها نسبت به چاپ مجدد لیبل ها گردد.

متقاضیان می توانند قبل از چاپ برچسب اصالت، ضمن استفاده از خدمات بدون فروش، با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب شرکت سلامت دارو، مناسب ترین نوع لیبل را برای کار خود را انتخاب نمایند و علاوه بر کاهش زمان تولید، در هزینه های خود نیز صرفه جویی نمایند.

چشم انداز ما

شرکت سلامت دارو ایرانیان پارس مهر با شناسایی نیاز مشتریان, ارائه بهترین راهکارها در کوتاهترین زمان و با پشتیبانی ۲۴ ساعته , ارائه پایین ترین تعرفه خدمات در میان سایر شرکت های همکار و نیز استفاده از مرغوب ترین متریال ، توانسته با در اولویت قراردادن رضایت مشتریان , خود را به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های عرضه کننده خدمات لیبل اصالت معرفی نماید.

امید است بتوانیم با استفاده از تجربیات خود الگوهای موثری را در عرضه خدمات چاپ برچسب اصالت خلق ‌کنیم و ضمن مرتفع کردن مشکلات احتمالی شرکت های فعال در حوزه سلامت، گامی نوین و متفاوت را در جهت تحقق اهداف شما مشتریان عزیز برداریم.