چاپ انواع لیبل قرعه کشی

لیبل قرعه کشی

چاپ لیبل قرعه کشی بنا به نیاز این شرکت ها توسط یکی دیگر از خدمات شرکت سلامت دارو ایرانیان پارس مهر به مشتریان خود میباشد.

بسیاری از شرکت ها با هدف شناساندن محصول خود به مصرف کننده و افزایش فروش فرآورده های خود از طریق اقدام به برگزاری قرعه کشی می کنند.

 

چاپ برچسب قرعه کشی در سلامت دارو

مزایای انتخاب شرکت سلامت دارو برای چاپ این برچسب

  • لیبل قرعه کشی که توسط شرکت سلامت دارو تولید می شود دارای بالاترین کیفیت و دقت در برش می باشد.
  • چسب مورد استفاده از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار بوده و به سختی از روی سطح الصاقی کنده می شوند.
  • معمولا لیبل قرعه کشی جهت سهولت در الصاق به صورت رولی تولید می شود، اما در صورت درخواست مشتری چاپ به صورت شیت یا ورقه میسر می باشد.
  • شرکت سلامت دارو توانایی تولید روزانه ۵۰۰ هزار عدد برچسب قرعه کشی را دارد.

سایز های استاندارد لیبل قرعه کشی

برچسب قرعه کشی با توجه به نیاز مشتری و همچنین سطح مقطع فراورده مورد نظر، می تواند در سایزهای مختلف چاپ و تولید شود.

در صورتی که سایز محصول بزرگ باشد ، معمولا از سایز های بزرگتر ، و در صورتی که سایز محصول کوچکتر باشد از سایزهای متناسب با آن استفاده می شود.

سفارش دهنده با توجه به بودجه و نیز سایز مورد نظر خود هم می تواند نسبت به سفارش سایز متناسب با کار خود استفاده نماید و هم می تواند از سایزهای استاندارد موجود در بازار استفاده نمایید.

سایز های استاندارد در چاپ لیبل قرعه کشی عبارت اند:

  • لیبل ۴۰ در ۲۰ میلیمتر
  • برچسب  ۵۰ در ۲۱ میلیمتر
  • لیبل  ۴۷ در ۲۳ میلیمتر
  • برچسب  ۴۰ در ۳۰ میلیمتر
  • لیبل ۴۰ در ۴۰ میلیمتر
  • برچسب ۵۰ در ۴۰ میلیمتر
  • لیبل ۶۰ در ۴۰ میلیمتر
برچسب فارسی نویس
بیشتر بخوانید

نام گذاری این ابعاد با عنوان سایز استاندارد به این علت می باشد که قالب و یا کلیشه این نوع برچسب ها قبلا تولید شده است و شرکت های سفارش دهنده، دیگر نیازی به صرف هزینه مجدد جهت ساخت قالب و کلیشه ندارند.

استفاده از این سایز های استاندارد علاوه بر کاهش هزینه تمام شده برای مشتری، زمان کمتری نیز جهت تولید آن صرف می شود لذا پروسه زمانی چاپ برچسب قرعه کشی از لحظه تاییدیه نهایی تا تولید و ارسال آن برای مشتری به یک سوم کاهش پیدا می کند.

لیبل قرعه کشی با سایز و طرح اختصاصی

لیبل قرعه کشی با سایز و طرح های مختلف

لیبل قرعه کشی با سایز و طرح اختصاصی

در صورتی که مشتری, طرح یا سایز خاصی را مد نظر داشته باشد، باید قالب و کلیشه اختصاصی ساخته شود.

تعداد قالب مورد نیاز برای چاپ برچسب قرعه کشی به هر تعدادی که شرکت سفارش دهنده نیازمند آن باشد، ۱ عدد می باشد. اما مقدار کلیشه های هر سفارش را تعداد رنگ های اصلی به کاربرده شده در آن طرح، تعیین می نمایند.

به عنوان مثال اگر در طرح مورد نظر یک شرکت ، رنگ های قرمز ، آبی ، سبز و مشکی به کار رفته باشد به این مفهوم است که طرح مورد نظر نیازمند ساخت ۴ عدد کلیشه می باشد، لازم به ذکر است که رنگ سفید از این قاعده مستثنی می باشد و نیازمند کلیشه مجزا نمی باشد.

استفاده از کلیشه و قالب اختصاصی علاوه بر افزایش قیمت تمام شده در چاپ برچسب ، باعث افزایش زمان تحویل آن نیز می شود. اما مزیت استفاد از این روش، علاوه بر کیفیت تولید بالا ، زیبایی ظاهری و رضایت مندی نهایی مشتری از سفارش خود خواهد بود.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لیبل اصالت کالا
بیشتر بخوانید

شاید همین یک دلیل کافی باشد که مشتری ها را ترغیب به پرداخت هزینه اضافی نماید تا آنچه را که با آن احساس بهتری پیدا می کنند سفارش و تولید نمایند.

نمونه هایی از لیبل قرعه کشی

نمونه هایی از لیبل قرعه کشی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص چاپ لیبل قرعه کشی و برچسب اصالت و نیز دریافت نمونه کار، با شماره تماس های شرکت سلامت دارو ایرانیان پارس مهر ارتباط برقرار نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *