لیبل دیجی کالا

لیبل دیجی کالا

شرکت سلامت دارو ایرانیان پارس مهر علاوه بر خدماتی مانند چاپ برچسب اصالت کالا ، برچسب فارسی نویس و … چاپ لیبل دیجی کالا را نیز به خدمات خود افزوده است.

این خدمت جدید بنا به درخواست مکرر فروشندگان digikala برای چاپ سریع و ارزان لیبل مورد تایید سایت دیجی کالا به مجموعه خدمات ما افزوده شده و هم اکنون مفتخریم به عنوان یکی از محبوبترین شرکت های چاپ لیبل, نیاز فروشندگان را در چاپ برچسب مرتفع نموده ایم.

شما میتوانید چاپ بارکد و لیبل های محصولات خود را که در سایت دیجیکالا به فروش گذاشته اید را به ما بسپارید.

لیبل دیجی کالا

قابل توجه فروشندگان دیجی کالا

با وجود ارائه این خدمات توسط سلامت دارو ایرانیان پارس مهر دیگر نیازی به تهیه تجهیزات گران قیمت پرینتر لیبل زن و زحمات طراحی و چاپ لیبل دیجی کالا را ندارید.

سلامت دارو کیفیت ، وضوح بالای چاپ برای راحتی خوانده شدن بارکدها و جنس مرغوب ریبون را برای شما تضمین مینماید.

برچسب نارنجی دیجی کالا

برچسب های چاپ شده بهترین جنس و از نوع درجه یک بازار هستند که این امر باعث ماندگاری بالا و موارد ذکر شده فوق میشود. همچنین کلیه بارکد ها قبل از ارسال توسط دستگاه تست میگردد.

پرینتر لیبل زن مخصوص برچسب دیجی کالا

رنگ نارنجی این لیبل‌ها به‌منظور متمایز شدن محصولات فروشندگان از محصولات واحد تامین دیجی‌کالا در انبار است و فروشندگان دیجی‌کالا باید قبل از ارسال محموله به انبار، لیبل نارنجی را روی هر یک از محصولاتشان الصاق کنند.

جنس لیبل (برچسب) مصرفی فروشندگان دیجی‌کالا PVC است که با رنگ نارنجی و در ابعاد ۵۱×۳۴ میلی‌متر دو ردیفه عرضه می‌شود.

ریبون مورد نظر هم از جنس رزین (Resin) و در ابعاد ۳۰۰×۱۱۰ میلی‌متر است.

نکات مهم لیبل نارنجی:

لیبل نمایانگر ماهیت کالا، ارزش و فروشنده‌ی آن محصول است.

فروشندگان باید قبل از ارسال محموله به انبار دیجی‌کالا لیبل‌های مربوط به مشخصات کالاهایشان را چاپ کرده و روی هر کالا بچسبانند.

اگر به هر دلیلی ناچار به چاپ و الصاق دوباره‌ی لیبل دیجی کالا مشخصات کالا یا محموله شدید، لطفا هنگام الصاق لیبل روی کالا و محموله‌ها دقت کنید که لیبل جدید را روی لیبل قبلی نصب نکنید.‌

توجه کنید که قبل از ارسال کالا به انبارهای دیجی‌کالا، حتما از الصاق لیبل روی کالا و صحیح بودن مشخصات روی لیبل اطمینان حاصل کنید.‌

اگر متوجه شدید که نوشته های چاپ شده روی لیبل با کشیدن دست روی آن پاک می شود، با قرار دادن یک تکه چسب روی لیبل ها از پاک نشدن آنها اطمینان حاصل کنید. ‌

نداشتن لیبل، الصاق لیبل اشتباه، لیبل ناخوانا، اطلاعات غلط روی لیبل‌ها و الصاق دو‌ لیبل روی یک کالا موجب عدم شناسایی کالای شما در انبار شده و این امکان وجود دارد که کالا در انبار مفقود شود.

2 پاسخ
  1. رسول
    رسول گفته:

    سلام وعرض ادب
    یه سوالی داشتم من ۱۰نمونه محصول دارم ومیخوام برام لیبل بزنید چطوری میتونم مشخصات روارسال کنم وازهرکدام برای شروع ۱۰۰عددآماده کنید؟ راهنمایم کنید ممنون

    پاسخ
    • salamatdarou
      salamatdarou گفته:

      با شماره های ۰۹۱۲۰۳۶۱۹۵۰ – ۰۲۱۴۴۱۲۲۹۶۷ – ۰۲۱۴۴۱۲۹۵۷۰ تماس بگیرید همکارانمون در بخش فروش راهنماییتون میکنن.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *