لیبل تلفیقی اصالت چیست و چه کاربردی دارد؟ | سلامت دارو ایرانیان

لیبل تلفیقی اصالت

در این نوشته میبینیم لیبل تلفیقی اصالت چرا و چگونه جای خود را در میان انواع برچسب اصالت باز کرد و به سرعت به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین برچسب های سلامت تبدیل شد.

با توجه به درخواست بسیاری از شرکت های وارد کننده, در خصوص ادغام برچسب های فارسی نویس حاوی اطلاعات فراورده و برچسب های وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو در تاریخ ۲۷/۰۵/۹۴ طی خبرنامه رسمی به شماره ۶۵۵/۷۳۳۱۲ اعلام نمود که ادغام لیبل اصالت سلامت و برچسب فارسی نویس در یک لیبل بلامانع و مورد تایید این ارگان می باشد.

این نوع لیبل با توجه به شکل ظاهری شکیل تر آن و همچنین با توجه به این نکته که به جای استفاده از دو لیبل، تنها از یک برچسب استفاده خواهد شد و از شلوغ شدن بسته بندی جلوگیری می نماید، با اسقبال گسترده شرکت های وارد کننده روبرو شد.

از دیگر مزایای لیبل اصالت تلفیقی، قیمت مناسب تر آن می باشد. به این دلیل که شرکت های به جای درخواست و پرداخت قیمت دو لیبل، تنها هزینه یک برچسب را پرداخت می نمایند.

یکی دیگر از مواردی که خرید این نوع از برچسب سلامت را مقرون به صرفه می نماید، کاهش هزینه آن در زمان الصاق می باشد، به این ترتیب که تیم الصاق برچسب اصالت به جای چسپاندن و دریافت هزینه بابت دو عدد لیبل بر روی هر فراورده ، تنها یک عدد لیبل را الصاق نموده و فقط بابت الصاق یک عدد لیبل دستمزد دریافت می نمایند.

همانگونه که در تصویر نیز مشاهده می فرمایید اطلاعات چاپ شده بر روی هریک از برچسب های اصالت تلفیقی، شامل دو بخش می باشد:

  • بخش اول شامل اطلاعات لیبل اصالت می باشد که در قسمت لیبل اصالت ۲۰ در ۴۰ به آن پرداختیم.
  • بخش دوم هم شامل اطلاعات لیبل فارسی نویس می باشد.
عوامل تاثیرگذار بر قیمت لیبل اصالت کالا
بیشتر بخوانید

چاپ لیبل اصالت تلفیقی نسبت به لیبل اصالت ۱۰×۴۰  و برچسب اصالت ۲۰×۴۰  بسیار مشکل و زمان بر است. تنظیم و چاپ این نوع برچسب به دلیل فضای کم آن معمولا” ضایعات فراوانی به همراه دارد.

قیمت لیبل اصالت تلفیقی باتوجه به قیمت بالای متریال ودرصد ضایعات آن و نیز سرعت پایین چاپ آن نسبت به سایر لیبل های سازمان غذا و دارو اختلاف قیمتی فراونی دارد.

یکی از پارمترهای ها مهم در قیمت دهی این نوع برچسب، تعداد سفارش است، به این ترتیب با توجه به قیمت تمام شده، هرچقدر میزان سفارش بالا تر باشد قیمت آن نیز پایین تر خواهد آمد.

از دیگر مواردی که در قیمت دهی این نوع برچسب تاثیر فراوانی دارد، سایز و نوع لیبل درخواستی می باشد.

مثلا” لیبل اصالت تلفقی۲۳×۴۷  و ۲۱×۵۰  با توجه به اینکه به صورت چهار ردیفه تولید، چاپ و اسکرچ می شود نسبت به لیبل اصالت تلفیقی ۴۰×۴۰ یا ۴۰×۵۰  که به صورت دو ردیفه چاپ و اسکرچ می شوند، قیمت پایین تری دارند.

چون مدت زمانی که صرف چاپ لیبل اصالت تلفیقی ۴ ردیفه می شود بسیار کمتر از زمان چاپ لیبل های تک ردیفه و دو ردیفه و یا سه ردیفه می باشد.

انواع برچسب اصالت تلفیقی

لیبل های تلفیقی دارای سایز های متنوعی می باشد که شرکت های سفارش دهنده با توجه به اندازه ی فراورده و نوع کاربری، سایز آن را انتخاب و سفارش می دهند.

شرکت سلامت دارو ایرانیان پارس مهر توانایی چاپ و تحویل روزانه سیصد هزار عدد از این نوع لیبل ها را دارد.

بهترین شرکت های سفارش لیبل اصالت کالا
بیشتر بخوانید

تعدادی از سایزهای روتین این گونه لیبل ها به شرح زیر می باشد:


لیبل اصالت سایز ۲۰×۴۰

 لیبل اصالت تلفیقی کالا ۲۰×۴۰


لیبل اصالت سایز ۲۳×۴۷

لیبل اصالت کالا تلفیقی ۲۳×۴۷


 

برچسب اصالت کالا سایز ۴۰×۴۰

برچسب اصالت کالا تلفیقی ۴۰×۴۰


لیبل تلفیقی سایز ۴۰×۵۰

لیبل اصالت تلفیقی۴۰×۵۰


چاپ برچسب سایز ۴۰×۶۰

 برچسب اصالت تلفیقی ۴۰×۶۰


در صورت نیاز به خرید لیبل اصالت تلفیقی و درخواست هریک از سایزهای فوق و یا سایزی غیر از اقلام مذکور، شرکت سلامت دارو ایرانیان پارس مهر می تواند در سریع ترین زمان ممکن قالب و کلیشه سایز لیبل تلفیقی مورد نظر را آماده و چاپ نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *